נושא: east peak תאריך: 1/1/2008 8:51:00 AM
מחבר/ת: chet coolnchet
שלום יש לי marin east peak שנת 2007 ואני מעוניין לשדרג את הבולם הקדמי שהוא עכשיו mx pro lo 120 ל-fox talas עם מהלך משתנה 100-120-140 האם בכלל זה אפשרי??? לפי כותרות שראיתי יש לו 5" מאחורה ו120 מקדימה...זה אומר שהוא יכול לקבל 140 מקדימה?? זה לא ישפיע יותר מדי על השלדה??? תענו בבקשה זה מאוד דחוף לי!!!!
|