נושא: תשובה: תאריך: 1/1/2008 11:17:00 AM
מחבר/ת: רומן ל
אופניים שלך ראלי, של חברה מוכרת וטובה. דגם שלך הוא מאוד בסיסי, זאת אומרת 21 הילוכים, מזלג (בולם) קידמי,סליחה אין לי מלים אחרות מלהגדיר אותו (חרא)! שילדה ישנה יחסית, נראה לי דגם 3 שנים +. 1000 ש"ח, לדעתי שילמת עליו יותר מדי. אם טעיתי במפרט, אז תקן אותי.
|