נושא: היצרן לא ממליץ על מהלך מעל 120 מ"מ תאריך: 1/1/2008 2:22:00 PM
מחבר/ת: שמוליק טל
אתה כמובן יכול להתקין TALAS ולרכב רוב הזמן על 120 מ"מ ובירידות להגדיל ל 140.
לדעתי הפתרון הכי טוב זה לעבור ל Float 120 RL, גם מתאים בול לאופניים, יותר זול מ TALAS וגם עובד טוב יותר. יש לי מזלג כזה על stumpjumper 2008 והוא מזלג פשוט מעולה. אני לא מרגיש שום צורך בשינוי מהלך.
|