הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/1/2008 5:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיקם מדר עם תוכן  צמיג WTB Timberwolf 2.3 Steel
נושא: צמיג WTB Timberwolf 2.3 Steel תאריך: 1/1/2008 5:58:00 PM
מחבר/ת: עמיקם מדר

מבקש חוות דעת על הצמיג, האם יש למישהו נסיון?
רוכב XC וסינגלים.
תודה מראש


חזרה לפורום