טקסט הודעת פורום
1/1/2008 5:58:00 PM
עמיקם מדר
צמיג WTB Timberwolf 2.3 Steel
נושא:
צמיג WTB Timberwolf 2.3 Steel
תאריך:
1/1/2008 5:58:00 PM
מחבר/ת:
עמיקם מדר
מבקש חוות דעת על הצמיג, האם יש למישהו נסיון?
רוכב XC וסינגלים.
תודה מראש
חזרה לפורום