טקסט הודעת פורום
| 1/2/2008 9:32:00 AM |
|
נושא: חוות דעת על cannondale scalpel 3 מודל 2007 תאריך: 1/2/2008 9:32:00 AM
מחבר/ת: nir itzhaki
שלום חברים, אודה מראש למי שיסביר לי קצת על האופניים האלו. יש לי הזדצנות לקנות כאלו. אודה למי שיגיד לי מה המחיר בשוק של האופניים.
תודה, ניר
|
חזרה לפורום |
|
|