טקסט הודעת פורום
1/2/2008 1:37:00 PM
chet coolnchet
east peak
נושא:
east peak
תאריך:
1/2/2008 1:37:00 PM
מחבר/ת:
chet coolnchet
אבל אני יכול לשים יותר מ120 מקדימה?!?!?!?!
ותעיתי יש לי4.7" ולא5" מאחורה...
חזרה לפורום