הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/2/2008 1:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chet coolnchet עם תוכן  east peak
נושא: east peak תאריך: 1/2/2008 1:37:00 PM
מחבר/ת: chet coolnchet

אבל אני יכול לשים יותר מ120 מקדימה?!?!?!?!
ותעיתי יש לי4.7" ולא5" מאחורה...


חזרה לפורום