נושא: המלצות לאופני שטח כניסה, בבקשה (:? תאריך: 1/4/2008 4:03:00 PM
מחבר/ת: טל
שלום לכולם, מחפש אופני שטח כניסה, יש לי תקציב של (+-) 2500 ש"ח. האופניים מיועדים לרכיבת שטח בלבד, אני רוכב על אופני Dahon כל יום לעבודה, מבסוט לאללה ולא מתכוון להשתמש באופניים הנוספים ליום יום. מתלבט בין Trek 4300 ל Mongoose Otero Comp אשמח לקבל המלצות נוספות.
תודה רבה :)
|