הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2008 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי עיסא עם תוכן  היה לי נסיון עם trek4300
נושא: היה לי נסיון עם trek4300 תאריך: 1/4/2008 5:41:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא

כמעט מעל שלוש חודשים ונסעתי גם סנגלים תכניים איתם אני חושב בשביל שטח הtrek יתנו את התשובה ואם תעלה קצת בתקציב אז יהיה לך דגמים יותר טובים מהדגם שבחרת תקנה ותהנה


חזרה לפורום