טקסט הודעת פורום
| 1/4/2008 5:41:00 PM |
|
נושא: היה לי נסיון עם trek4300 תאריך: 1/4/2008 5:41:00 PM
מחבר/ת: לואי עיסא
כמעט מעל שלוש חודשים ונסעתי גם סנגלים תכניים איתם אני חושב בשביל שטח הtrek יתנו את התשובה ואם תעלה קצת בתקציב אז יהיה לך דגמים יותר טובים מהדגם שבחרת תקנה ותהנה
|
חזרה לפורום |
|
|