טקסט הודעת פורום
1/4/2008 8:48:00 PM
erez matas
מכיוון שלא הצלחתי למחוק את המודעות רשמתי "נמכר"..
נושא:
מכיוון שלא הצלחתי למחוק את המודעות רשמתי "נמכר"..
תאריך:
1/4/2008 8:48:00 PM
מחבר/ת:
erez matas
בתוך תוכן המודעה, למרות שישנה אופצייה למחוק את המודעות אך משום מה אופצייה זו לא תקינה... :D
חזרה לפורום