טקסט הודעת פורום
1/4/2008 11:02:00 PM
טל כדורי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
1/4/2008 11:02:00 PM
מחבר/ת:
טל כדורי
הרבה אנשים המליצו לי על TREK :)
פשוט ה MONGOOSE נראים מאובזרים קצת יותר טוב, וגם שיכוך מלא...
יש אולי מישהו עם נסיון אתם שיכול לתת חוות דעת.
חזרה לפורום