הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/4/2008 11:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל כדורי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 1/4/2008 11:02:00 PM
מחבר/ת: טל כדורי

הרבה אנשים המליצו לי על TREK :)
פשוט ה MONGOOSE נראים מאובזרים קצת יותר טוב, וגם שיכוך מלא...
יש אולי מישהו עם נסיון אתם שיכול לתת חוות דעת.


חזרה לפורום