טקסט הודעת פורום
1/5/2008 7:52:00 PM
shimon mimi
שלום
נושא:
שלום
תאריך:
1/5/2008 7:52:00 PM
מחבר/ת:
shimon mimi
שלום
איך קונים בebay ולמה הם לא מבצעים משלוחים לישראל
דוגמת מד דופק sigma pc 15
אשמח לקבל תשובה
חזרה לפורום