הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2008 2:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מרט עם תוכן  גומיות בבולם הקידמי
נושא: גומיות בבולם הקידמי תאריך: 1/6/2008 2:50:00 PM
מחבר/ת: מרט

שלום,

יש לי אופני שטח עם בולם קדמי בלבד של ספשיאלייזד.
לאחר רכיבה אחרונה(רכיבת כביש), שמתי לב שבבולם הקידמי השמאלי שלי הגומיה עלתה למעלה וגם הכיסוי של הגומיות בשתי הצדדים נעלם.
האופניים בני חצי שנה ולרוב אני רוכב כביש.

האם יש בעיה בבולם, האם מכרו לי בולם ישן ופגום?


חזרה לפורום