נושא: מנסיוני המועט, השוואה של הליכה לרכיבה תאריך: 1/6/2008 5:08:00 PM
מחבר/ת: קובי גלנטי
ההבדל הוא שתנועת השרירים שונה, בין הליכה/ריצה לרכיבה. בגלל זה 30 דקות ריצה תופס אותך לעומת 70 ק"מ רכיבה. אימוני כח, נגד משקל עצמי. לא חובה ללכת למכון. במכון פשוט יש מכשירים אז אתה יודע שאתה עושה X סטים של Y חזרות על תנועה מסויימת.
|