הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2008 5:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  בולם אחורי תקול
נושא: בולם אחורי תקול תאריך: 1/6/2008 5:13:00 PM
מחבר/ת: avi a

ברכיבות האחרונות שערכתי הרגשתי כי תקינותו של הבולם האחורי שלי הינה לקויה,
מבירור שנעשה עלה כי תא הלחץ בבולם התהפך (או משהו כזה) וכי יהיה צורך לשלוח
את הבולם לתיקון.
המוכר בחנות העריך את עלות התיקון בכ350 ש"ח, דבר שהינו בעייתי משום שמדובר בבולם
פשוט (Fox Float) כשעלות תיקון זו הינה חלק גדול מעלותו הכוללת.
השאלה היא, מה לעשות?
האם להחליף את הבולם (אפשרות הגיונית ויש תקציב) או לבצע את התיקון?
דבר שני, האם הערכת עלות התיקון הינה הגיונית?
ושאלה נוספת, האם בולם 190 מ"מ יתאים לGT I Drive 5 כשבמדידה מהירה גודל הבולם הינו 184 מ"מ בלבד(עין לעין)?
תודה.


חזרה לפורום