הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/6/2008 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roni c עם תוכן  נסיון דומה
נושא: נסיון דומה תאריך: 1/6/2008 9:08:00 PM
מחבר/ת: roni c

מנסיוני, כאבים ושרירים תפוסים לאחר הריצה הראשונה הולכים ומתפוגגים באימונים שלאחר. התנועה מפעילה שרירים שונים ונראה שנדרש זמן הסתגלות. אצלי, כבר בריצה השניה חל שיפור רב, אמנם הורדתי עצימות אבל עדיין רצתי את אותו המרחק וחזרתי רענן לגמרי (לעומת מפורק לחלוטין בריצה הראשונה). רק בריצה הגעתי לדופק המקסימום וזה קרה בקלות יחסית (על האופניים אני צריך לצאת מדעתי כדי לראות דפקים נמוכים מזה).חצי שעה של ריצה מחזירה אותי במצב דומה לרכיבה של שעתיים בעוצמה דומה.
חדר כושר יחזק את השרירים בזמן קצר יותר. זה להבנתי היתרון היחיד שלו על פני אימון דחיפת גלגלים כבדים.
70 ק"מ בשטח לא אמורים להחזיר אותך כל כך רענן

העצה על סמך נסיוני האישי בלבד.




חזרה לפורום