הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/7/2008 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אז מה אני אגיד, שאני בגולן
נושא: אז מה אני אגיד, שאני בגולן תאריך: 1/7/2008 7:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

וכל טיפה כאן עושה בוץ שאי אפשר אפילו ללכת :((


חזרה לפורום