טקסט הודעת פורום
1/7/2008 7:07:00 PM
איתן ברמן
אז מה אני אגיד, שאני בגולן
נושא:
אז מה אני אגיד, שאני בגולן
תאריך:
1/7/2008 7:07:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
וכל טיפה כאן עושה בוץ שאי אפשר אפילו ללכת :((
חזרה לפורום