נושא: מונגוס תאריך: 1/7/2008 11:51:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין
אני רוכב על הטאוקאלי קומפ הרבה זמן ורק נהנה
האופניים מתפקדות מצויין בולעות הכל. בקיצור לדעתי שוות כל שקל.
חסרונות אין נעילה לבולמים=בובינג... נתגבר על זה ביחד
תברר אם החליפו את הברקסים לדאור. במקור הם הייז(בדגם של 2005) אני חושב שרוזן מחליפים אותם.
החלפתי את הבולם הקדמי לספלייס סופר שיש לו נעילה... לא יודע אם שווה את הכסף.
אני חושב שעדיין אפשר להשיג אותם ברוזן במחיר פצצה של 4500 ש"ח
בהצלחה ורכיבה מהנה ;) ;) ;) :) :)
|