טקסט הודעת פורום
| 1/8/2008 10:41:00 AM |
|
נושא: בלמי דיסק תאריך: 1/8/2008 10:41:00 AM
מחבר/ת: yarden shaul
האם מישהו יכול בבקשה להסביר את ההבדל המהותי בין בלמים הידראולים שימנו XT 2008 לבין מגורה מרתה,מי נותן שרות האם המחיר מוצדק וכ"ו. תודה רבה מראש !!!!!
|
חזרה לפורום |
|
|