נושא: למאיה תאריך: 1/8/2008 4:02:00 PM
מחבר/ת: t a
רכיבה זו דרך חיים ובטח ברמה אליה את שואפת להגיע... זה לא פשוט כלל ובטח שלא ניתן להסביר וללמד לרכוב בפורום. ישנם קורסים שניתן להרשם אליהם כדי ללמוד סגנון רכיבה מסוג זה... רוב הרוכבים בסגנון זה למדו מהנסיון עוד מהיותם ילדים, נערים וכיוצ´ ולהם נסיון של שנים בהצלחה ;)
|