הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2008 4:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאיה לסמן עם תוכן  תודה רבה על התשובה...
נושא: תודה רבה על התשובה... תאריך: 1/8/2008 4:20:00 PM
מחבר/ת: מאיה לסמן

אני ילדה בת 10.5 (אני עכשיו ילדה) ,
חבל שאי אפשר ללמד בפורום...

אם אתה מכיר קורס ואתה יכול להביא לי אותו (להגיד לי פרטים עליו) אני ישמח מאוד...;)

אם יש עוד מישהו שיכול לענות לי ולהוסיף לי עוד פרטים ....אני מקווה שהוא יעשה את זה ....כי הסיגנון רכיבה הזה נורא מעניין אותי ....


בכל מקרה תודה ל-t a


... :p


חזרה לפורום