נושא: תודה רבה על התשובה... תאריך: 1/8/2008 4:20:00 PM
מחבר/ת: מאיה לסמן
אני ילדה בת 10.5 (אני עכשיו ילדה) , חבל שאי אפשר ללמד בפורום...
אם אתה מכיר קורס ואתה יכול להביא לי אותו (להגיד לי פרטים עליו) אני ישמח מאוד...;)
אם יש עוד מישהו שיכול לענות לי ולהוסיף לי עוד פרטים ....אני מקווה שהוא יעשה את זה ....כי הסיגנון רכיבה הזה נורא מעניין אותי ....
בכל מקרה תודה ל-t a
... :p
|