הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2008 4:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דימה קיסליצין עם תוכן  בולם אחורי הפוך
נושא: בולם אחורי הפוך תאריך: 1/8/2008 4:51:00 PM
מחבר/ת: דימה קיסליצין

בולם אחורי מתהפף בגלל האוויר שעובר מתא חיובי לתא שלילי. טיפול של דבר כזה לוכח 10 דקות גג ועלות חומרים כמה שקלים בלבד. קצת בעיותי למצוא חומרים. אבל זה לא אמור לעלות 320 שייח בשום פנים ואופן. לפעמים ניתן לטפל בזה לבד אפילו בלי לפרק את הבולם. צריך לנפח אותו עד 250 PSI ולנשות למשוך אותו בכח באזרת החברים. אם מצליחים להוציא אותו עד הסוף הוא מתאזן. אין דבר כזה בולם 184 ממ . בולם שלך - 190 ממ


חזרה לפורום