נושא: תשבוה דירט ג´אמפ תאריך: 1/8/2008 8:50:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
בת כמה את קודם כל?!
כי קצת קשה להיכנס לתחום כשמבוגרים:)
בכל מקרה זה תחום חזק שדורש כוח וכושר(לא מחייב אבל רצוי)וידיים חזקות
הכי פשוט..באני הופ+תלמדי את טכניקת האני הופ זה ישרת אותך בהרבה מקרים
לכי לחנות שמכבדת את עצמה קני לעמך מגיני ידיים+מגיני רגליים+קדסת חצי אקסטרים(לא כמו של קרוס קאנטרי) עכשיו אתה צריכה למצוא לך מקום שאין אנשים ומכוניות שטח פתוח..קחי אנשים ועט חפירה ופשוט תעשי לך מסלול עם מכשולים תתחילי עם קפיצות הכי טוב וכן צריך להרים כידון ולמשוך אחורה..ללמוד שיווי משקל ועוד הרבה זה לא בא ביום
והכי חשוב להתאמן להתאמן אסור להתייאש
|