נושא: דעתי ... תאריך: 1/9/2008 9:40:00 AM
מחבר/ת: סיון לזרוביץ
לגבי ספיד אופן רמת ישי, הם פשוט אלופים !!! ולא אני לא עובד שם. הם פשוט חנות הבית שלי, יש שם את יואש וגולי שהם מכנאופנים מעולים !!! יואב הבעלים מקצוען בכל התחומים ותמיד מסביר ומייעץ מכל הלב בכדי שתגיע לקניה / החלטה הכי טובה.
לגבי קנונדייל, הם בהחלט מותג ברמה גבוה מ MONGOOSE אני אישית לא הייתי עושה את ההשוואה בינהם.
ולעניין האופניים עצמן אז כמו שאמר קודמי - RUSH הן אופני מרתון/ XC והמונגוס הן יותר על הצד של AM.
בכל מקרה קפוץ ליואב והוא כבר יעזור לך עם כל השאלות שיש לך.
בברכה סיון.
|