הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2008 10:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאיה לסמן עם תוכן  אני בת....
נושא: אני בת.... תאריך: 1/9/2008 10:02:00 AM
מחבר/ת: מאיה לסמן

אני בת 10.5 ,

אני נורא אשמח אם תגיד לי איך להתאמן לאט לאט....ולהגיע לרמה בינונית!...

יש לי שאלה..: מזה "האני הופ"?
איך לומדים שיווי משקל ?!

אגב...קראתי באינטרנט , וראיתי ש"דירט ג´אמפ" זה סיגנון של קפיצות....לא צריך
מכשולים!!....(ככה נראה לי לפחות, אם כן צריך...תגיד לי איזה סוג של מיכשולים ...)


והשאלה הסופית:

עומר, אתה רוכב דירט ג´אמפ?

(אם לא, תגיד לי מה הסיגנון שלך)



נ.ב

יש לך פרטים על קורסים של דירט ג´אמפ ??! (אם כן תביא לי אם לא ...אז לא משנה!@#$)


יאללה תודה וביי
:p :cool: :suss: :eek: :rolleyes: :rating: ;)




חזרה לפורום