נושא: אני בת.... תאריך: 1/9/2008 10:02:00 AM
מחבר/ת: מאיה לסמן
אני בת 10.5 ,
אני נורא אשמח אם תגיד לי איך להתאמן לאט לאט....ולהגיע לרמה בינונית!...
יש לי שאלה..: מזה "האני הופ"? איך לומדים שיווי משקל ?!
אגב...קראתי באינטרנט , וראיתי ש"דירט ג´אמפ" זה סיגנון של קפיצות....לא צריך מכשולים!!....(ככה נראה לי לפחות, אם כן צריך...תגיד לי איזה סוג של מיכשולים ...)
והשאלה הסופית:
עומר, אתה רוכב דירט ג´אמפ?
(אם לא, תגיד לי מה הסיגנון שלך)
נ.ב
יש לך פרטים על קורסים של דירט ג´אמפ ??! (אם כן תביא לי אם לא ...אז לא משנה!@#$)
יאללה תודה וביי :p :cool: :suss: :eek: :rolleyes: :rating: ;)
|