נושא: בולם אחורי.... תאריך: 1/9/2008 11:14:00 AM
מחבר/ת: דימה קיסליצין
לא היתי צודק - בולם 184 ממ חי וקיים. אני חושב ששילדה שלך לא מתאימה לבולם ארוך יותר אבל אתה יכול להחליף אותו לבולם מתקדם יותר מ-FOX. לדעתי זה לשווה - זה יקר והבדל יהיה קטן ביותר. טיפול בבולם שלך הוא לא מסובך צריך טיפול בשרוול אוויר שמתואר ב: http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/05_RearShox_en.pdf
אתה יכול לעשות את זה לבד. בשביל זה אתה צריך קיט לטיפול שרוול אוויר (AIR SLEEVE: http://www.enduroforkseals.com/id152.html אני חושב שאפשר לקנות אותו בSINGLE-TREK
בעיה היחידה - זה לפתוח אב הבולם ההפוך - הוא הופך למין תותח פניומטי ועושה בווום חזק בפתיחה. בFOX מאמינים שזה יכול להיות מסוכן. צריך להיזהר להוא לא ירה בך בשרוול אוויר. בדרך כלל מכניסים חתיחת בד לעינית של הבולם. כל שער של פרוצדורה לפי הוראות במנואל. יש גם וידאו באתר של FOX כל הפרוצדורה לא יותר מ 10 דקות http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/service_videos.htm
|