הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2008 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם זה הג´יאנט שבתמונה
נושא: אם זה הג´יאנט שבתמונה תאריך: 1/9/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

והם אכן במצב טוב - זו קניה הגיונית, למרות שהמחיר הוא סביר, אבל לא מציאה.


חזרה לפורום