טקסט הודעת פורום
1/9/2008 11:57:00 AM
איתן ברמן
אם זה הג´יאנט שבתמונה
נושא:
אם זה הג´יאנט שבתמונה
תאריך:
1/9/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
והם אכן במצב טוב - זו קניה הגיונית, למרות שהמחיר הוא סביר, אבל לא מציאה.
חזרה לפורום