הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2008 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Gil Naor עם תוכן  תודה - הפור נפל!
נושא: תודה - הפור נפל! תאריך: 1/9/2008 10:41:00 PM
מחבר/ת: Gil Naor

שלום!

תודה על הייעוץ.
בינתיים כבר החלטתי ורכשתי Cannondale Prophet 4 (2007( בספיד אופן ברמת ישי.
באמת צוות נהדר, מסביר פנים וסבלני (אני לקוח קשה :suss: ).

כעת, רק נותר למצות את ההשקעה - ולרכוב!

גיל



חזרה לפורום