טקסט הודעת פורום
| 1/9/2008 10:41:00 PM |
|
נושא: תודה - הפור נפל! תאריך: 1/9/2008 10:41:00 PM
מחבר/ת: Gil Naor
שלום!
תודה על הייעוץ. בינתיים כבר החלטתי ורכשתי Cannondale Prophet 4 (2007( בספיד אופן ברמת ישי. באמת צוות נהדר, מסביר פנים וסבלני (אני לקוח קשה :suss: ).
כעת, רק נותר למצות את ההשקעה - ולרכוב!
גיל
|
חזרה לפורום |
|
|