הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2008 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  הייתי ביום ראשון בגברעם..
נושא: הייתי ביום ראשון בגברעם.. תאריך: 1/11/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: avi a

המסלול היה טיפה לח בעקבות הגשמים שירדו באזור ביום שישי ושבת אבל לא משהו רציני
שיכול למנוע רכיבה, גם האזורים ה"חוליים" יותר הספיקו להתייבש, זה מסלול שמפנה
את המים טוב מאוד עם קצת שמש ככה שאין בעיה להגיע לשם, אני גר באשדוד ומיום שבת לא ירד גשם, רק קור אימים. (תגיע מוכן)


חזרה לפורום