טקסט הודעת פורום
| 1/12/2008 12:17:00 AM |
|
נושא: IronHorse Maverick 3.2 תאריך: 1/12/2008 12:17:00 AM
מחבר/ת: דוד יל
אחלה אופניים .. (יש כאלה לאמא שלי) וגם במחיר שנע בין 1600 ל 1200 ש"ח בארץ. בהצלחה. :)
עריכה: אבל אם את רוצה לעיר ולפארק אז כלום לא ממש משנה.. חוץ מהנוחות. אם היית רוכבת בשטח אז היה על מה לדבר .. ! :|
|
חזרה לפורום |
|
|