הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2008 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד יל עם תוכן  IronHorse Maverick 3.2
נושא: IronHorse Maverick 3.2 תאריך: 1/12/2008 12:17:00 AM
מחבר/ת: דוד יל

אחלה אופניים .. (יש כאלה לאמא שלי)
וגם במחיר שנע בין 1600 ל 1200 ש"ח בארץ.
בהצלחה. :)

עריכה:
אבל אם את רוצה לעיר ולפארק אז כלום לא ממש משנה.. חוץ מהנוחות.
אם היית רוכבת בשטח אז היה על מה לדבר .. ! :|


חזרה לפורום