הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2008 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד יל עם תוכן  אני לא מבין.
נושא: אני לא מבין. תאריך: 1/12/2008 12:39:00 AM
מחבר/ת: דוד יל

איך אפשר לאבד גלגל?
"החלפתי פנצ´ר ואז שככתי לחבר את הגלגל בחזרה ונסעתי משם"
ממ?


חזרה לפורום