טקסט הודעת פורום
1/12/2008 12:39:00 AM
דוד יל
אני לא מבין.
נושא:
אני לא מבין.
תאריך:
1/12/2008 12:39:00 AM
מחבר/ת:
דוד יל
איך אפשר לאבד גלגל?
"החלפתי פנצ´ר ואז שככתי לחבר את הגלגל בחזרה ונסעתי משם"
ממ?
חזרה לפורום