טקסט הודעת פורום
| 1/12/2008 10:00:00 PM |
|
נושא: צריך עזרה תאריך: 1/12/2008 10:00:00 PM
מחבר/ת: yonatan levy
שלום לכולם אני חושב לקנות אופני ש"מ focus דגם fire edge כאופני יום יום לעבודה וכל סוף שבוע טיול עצבני מי שיודע משהו על הדגם , או על focus אני אשמח לקבל עצה כי אני קצת חדש בתחום תודה יונתן
|
חזרה לפורום |
|
|