טקסט הודעת פורום
| 1/12/2008 10:01:00 PM |
|
נושא: magura vs shimano תאריך: 1/12/2008 10:01:00 PM
מחבר/ת: רומן א
לXT יש 4 פיסטונים ולמרטה רק 2 היבואן של מגורה זה פדלים(לא יודעה מי היבואן של שימשנו) לדעתי מגורה אוכלת את שימנו בלי מלח. וכן המחיר של שניהם מוצדק.
|
חזרה לפורום |
|
|