הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2008 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן א עם תוכן  magura vs shimano
נושא: magura vs shimano תאריך: 1/12/2008 10:01:00 PM
מחבר/ת: רומן א

לXT יש 4 פיסטונים ולמרטה רק 2
היבואן של מגורה זה פדלים(לא יודעה מי היבואן של שימשנו)
לדעתי מגורה אוכלת את שימנו בלי מלח. וכן המחיר של שניהם מוצדק.



חזרה לפורום