טקסט הודעת פורום
1/13/2008 1:42:00 PM
bikoholic
שלדות
נושא:
שלדות
תאריך:
1/13/2008 1:42:00 PM
מחבר/ת:
bikoholic
ה YETI לא כ"כ מתאימות לסןג הרכיבה שאתה מתאר
ן NOMAD כן, אם כי קצת כבדות. יש לסנטה גם BLUR LT ומקבילתו במוטואופן INTENSE 5.5
חזרה לפורום