טקסט הודעת פורום
1/13/2008 2:12:00 PM
חנן שראל
מסלול בארי
נושא:
מסלול בארי
תאריך:
1/13/2008 2:12:00 PM
מחבר/ת:
חנן שראל
מעט רטוב אבל אין כל בעיה לרכיבה.
מכסימום שוטפים את האופניים בסיום ב"לה מדווש".
חזרה לפורום