הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2008 2:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חנן שראל עם תוכן  מסלול בארי
נושא: מסלול בארי תאריך: 1/13/2008 2:12:00 PM
מחבר/ת: חנן שראל

מעט רטוב אבל אין כל בעיה לרכיבה.
מכסימום שוטפים את האופניים בסיום ב"לה מדווש".


חזרה לפורום