טקסט הודעת פורום
| 1/13/2008 2:31:00 PM |
|
נושא: פוקוס..תשבוה תאריך: 1/13/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
אחלה אופניים..מה שטוב בפוקוס שהאחיות היא ל5 שנים ועוברת גם ליד שניה החלקים נראים בסדר..רק מה המחיר?
יש אופניים יותר טובות תמיד..פשוט תחפש במחיר הפוקוס קצת יקרים
|
חזרה לפורום |
|
|