הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2008 2:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  פוקוס..תשבוה
נושא: פוקוס..תשבוה תאריך: 1/13/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

אחלה אופניים..מה שטוב בפוקוס שהאחיות היא ל5 שנים ועוברת גם ליד שניה
החלקים נראים בסדר..רק מה המחיר?

יש אופניים יותר טובות תמיד..פשוט תחפש במחיר הפוקוס קצת יקרים


חזרה לפורום