נושא: צביעת שלדה תאריך: 1/13/2008 5:36:00 PM
מחבר/ת: גל בן
שמעו השלדה שלי עשויה מאלומיניום ורציתי לדעת עוד פרטים למשל אולי עם מישהו מהפורום עשה את זה אז מה הוא עשה ואיך.
אבא שלי אמר לי שצריך קודם ללטש את השלדה ולהוריד כמה שיותר מהצבע.. זה נכון? ואיך מפרקים את הבולמים הקידמיים מהשילדה זה בעיה?
תודה גל...
|