טקסט הודעת פורום
1/13/2008 6:20:00 PM
עומר נחום
5000 לפוקוס מחיר נחמד..
נושא:
5000 לפוקוס מחיר נחמד..
תאריך:
1/13/2008 6:20:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
מה המפרט בגדול?הילוכים?בולמים?ברקסים..?
חזרה לפורום