הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2008 6:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  5000 לפוקוס מחיר נחמד..
נושא: 5000 לפוקוס מחיר נחמד.. תאריך: 1/13/2008 6:20:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

מה המפרט בגדול?הילוכים?בולמים?ברקסים..?


חזרה לפורום