נושא: פירוק הבולם הקדמי תאריך: 1/13/2008 6:36:00 PM
מחבר/ת: איתי קלדרון
לא בעיה בכלל (קצת חוש טכני) בעזרת המדריך שבאתר. יש לשים לב, בשלב הסופי, שאת הבורג שמתברג לתוך השושנה (אתה כבר תראה) צריך להדק בעדינות ולא לצפות להתנגדות מן ההברגה (בורג ארוך). קיימת סכנה של הידוק יתר שעלולה להוביל לעיוות השושנה ומשיכתה כלפי מעלה (ואז יש צורך בחדשה). http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=351
|