נושא: מנשא ל-2 זוגות אופניים על וו גרירה תאריך: 1/13/2008 6:49:00 PM
מחבר/ת: אורית בר
:rolleyes: שלום לכולם,
אני מעוניינית להתקין מנשא ל-2 זוגות אשר מתחבר לוו גרירה . ראיתי מנשאים כאלו באתר של חברת THULE. האם מישהו יש לו ניסיון עם המנשאים מסוג זה? מה יותר מומלץ, מנשא על הגג או על וו גרירה?
תודה על העזרה.
|