הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2008 9:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריה ברץ עם תוכן  מנשא לוו גרירה
נושא: מנשא לוו גרירה תאריך: 1/13/2008 9:20:00 PM
מחבר/ת: אריה ברץ

מנשא על הגג - כבר היו שעפו !!! חוץ מזה תסתכלי פעם מאחור על האופניים שעל מנשא כזה בזמן נסיעה- הם מתנדנדים כמו עלה נידף- לדעתי זה גורם נזק לשילדה ולשאר החלקים,אבל יש כאילו שאומרים:"זו תהיה הבעייה של מי שיקנה ממני את האופניים".....
המלצה שלי- מנשא בצורת V לוו הגרירה.לי יש מנשא כזה ,משהו איטלקי,(שקונים בחנויות האופניים)עולה כ-300 ש"ח.יש לו גם רצועות עיגון לביטחון.קני ותהני.הוא מתיישב על התפוח. אריה.


חזרה לפורום