טקסט הודעת פורום
1/13/2008 11:51:00 PM
yonatan levy
לא הצלחתי להוריד את המיפרט
נושא:
לא הצלחתי להוריד את המיפרט
תאריך:
1/13/2008 11:51:00 PM
מחבר/ת:
yonatan levy
אבל בגדול זה פול deore xt
roke shok אוויר אחורי
ברקסים shimano לחץ שמן
קדמי לא 100 מ"מ של רןק שוק נעילה והכול
חזרה לפורום