נושא: תשובה לאופני פוקוס תאריך: 1/14/2008 3:24:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
תראה בקשר למערכת הילוכים ברקסים ובולם אחורי כל נחמד..שאלתי על המפרט כי ראיתי את האופניים האלה לא מזמן והיא להם בולם קידמי של SR SUNTOR שזה ירידה לדעתי מהרוק שוקס אז אם תוכל לקנות את האופנים עם הרוק שוקס הזה זה יהיה מצוין ביחד למחיר ואפילו ממש ממש משתלם
|