הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2008 7:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yonatan levy עם תוכן  עוד קצת עזרה
נושא: עוד קצת עזרה תאריך: 1/14/2008 7:27:00 PM
מחבר/ת: yonatan levy

אני מצטער שאני מנדנד אבל נראה לי שאתה מורה טוב
מה ההבדל בין הרוק שוק לסנטור
באתר של החברה הדגם מופיע עם רוק שוק
ובאתר של היבואן בארץ יש סנטור
שניהם 100 מ"מ +נעילה
וגם תודה רבה על הטירחה עד עכשיו


חזרה לפורום