טקסט הודעת פורום
| 1/14/2008 7:27:00 PM |
|
נושא: עוד קצת עזרה תאריך: 1/14/2008 7:27:00 PM
מחבר/ת: yonatan levy
אני מצטער שאני מנדנד אבל נראה לי שאתה מורה טוב מה ההבדל בין הרוק שוק לסנטור באתר של החברה הדגם מופיע עם רוק שוק ובאתר של היבואן בארץ יש סנטור שניהם 100 מ"מ +נעילה וגם תודה רבה על הטירחה עד עכשיו
|
חזרה לפורום |
|
|