נושא: חוות דעת על.... תאריך: 1/14/2008 8:14:00 PM
מחבר/ת: מאיה לסמן
אשמח אם תתנו לי חוות דעת על hardy 5 : http://www.raddiscount.de/images/shop/P03909_BILD1GROSS.jpg
על עצמי:
אני ילדה בת 10.5 , מתחילה להתעניין ברכיבה.... רוצה לקחת קורס בדירט ג´אמפ. אני בגובה 1.40 , גבול המחירים שלי הוא על 1800 שקל ... ורוב הסיכויים שאני קונה את ההארדי 5
אז לפי התיאור שלי....אשמח אם תנסו להגיד לי אם האופניים מתאימות/לא מתאימות , יקרות מדי /לא יקרות מדי....וכו....
מקווה שתכתבו ...אז יאללה ביי..........
|