הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2008 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  אני פה לעזור פוקוס
נושא: אני פה לעזור פוקוס תאריך: 1/14/2008 8:37:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

תראה אם אני לא טועה הרוק שוקס טורה הוא בולם "יחסית פשוט"
אני רכבתי עליו והוא פועל מדהים!!ואם זה אותו דגם אז הוא מתכוונן מ85-130 זה ממש טוב בעליות..וזה פשוט פועל יורד ועולה לא סתם חח
והטנטור זאת חברה לא משהו אין הרבה דגמים של בולמים ואופנים שמגיעים עם בולמים כאלו..הרוק שוקס יותר טוב בהרבה

מי היבואן בארץ?שים קישור

ובוא נגיד אחי לפי מה שאני יודע רוק שוקס וסטור זה בערך כמו סוסיתא ומרצדס


חזרה לפורום