טקסט הודעת פורום
1/15/2008 12:20:00 PM
ערו עינב
בתמונה זה דגם BUD
נושא:
בתמונה זה דגם BUD
תאריך:
1/15/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת:
ערו עינב
ראיתי אותם והם אופניים מצוינות. רק הפריע לי שהבולם הוא סנטור.
חזרה לפורום