נושא: מנשא לתפוח גרירה תאריך: 1/15/2008 3:47:00 PM
מחבר/ת: יוסי
שלום אורית קניתי מתקן כזה שיושב על התפוח ומחזיק שני זוגות אופניים כולל חיבור לחשמל של הרכב ותאורה אחורית. הפלוס הגדול של המתקן הוא המחיר שלו - בערך שליש מכמה שעולה הטולה המקביל.1250 ש"ח המתקן הוא תוצרת איטליה (שם החברה זה פרוצו)ובחוברת שקיבלתי יש מלא תקנים מכל מיני מדינות באירופה. ממליץ בחום ! מאוד נוח לשימוש ובטוח. את שלי קניתי בחנות ציודים במושב סגולה ולא ידוע לי מי היבואן. מוזמנת ליצור איתי קשר אם את רוצה לראות אותו כי לא מצאתי תמונה באינטרנט. ביי יוסי
|