הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2008 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן קרפל עם תוכן  איזה שנת דגם?
נושא: איזה שנת דגם? תאריך: 1/16/2008 12:17:00 AM
מחבר/ת: אילן קרפל

של האנדורו וההקלר ?
אם ישן אז הקלר
חדש אז גם האנדורו מעולה (וקל)


חזרה לפורום