טקסט הודעת פורום
1/16/2008 12:17:00 AM
אילן קרפל
איזה שנת דגם?
נושא:
איזה שנת דגם?
תאריך:
1/16/2008 12:17:00 AM
מחבר/ת:
אילן קרפל
של האנדורו וההקלר ?
אם ישן אז הקלר
חדש אז גם האנדורו מעולה (וקל)
חזרה לפורום