הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2008 1:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רובי שוורץ עם תוכן  חופש בקסטה
נושא: חופש בקסטה תאריך: 1/16/2008 1:45:00 PM
מחבר/ת: רובי שוורץ

שלום לכולם
שאלתי היא, האם ניתן לתקן/לחזק חופש בין גלגלי השיניים של קסטה האחורית.
לאחרונה האופניים מרעישות נורא בזמן רכיבה, שמתי לב שקיים חופש בעיקר בין שלושת הגלגלשים הגדולים של הקסטה. הגדולה ביותר רופפת במיוחד.
ניתן לחזק/להדק? או שעליי להחליף לקסטה חדשה?

נ.ב.- אני רוכב XC על merida matts sport 500 , מעביר אחורי XT ,קסטה deore

תודה מראש לכל העונים




חזרה לפורום