הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/16/2008 6:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף b עם תוכן  לא הבנתם אותו בכלל:
נושא: לא הבנתם אותו בכלל: תאריך: 1/16/2008 6:06:00 PM
מחבר/ת: אסף b

התפרק לו המיסב בתוך השילדה ונשארה רק הטבעת החיצונית תקועה בתושבת זה קצת מסובך להוציא את זה ואם לא תעבוד נכון אתה עלול להרוס את השילדה.אם אתה מעוניין דבר איתי מחר בחנות 08-9350070-אסף-מצמן ביל"ו מ11 בבוקר.


חזרה לפורום